Usilovná inovace s úspěchem na konci
Začalo to jednoduše. Jedno odpoledne potřeboval zakladatel dánské značky The Brew Company, Ulrik Rasmussen zoufale šálek kávy. Mohl sice zapnout kávovar, ale brzy zjistil, že mu chybí filtr. Když převrátil kuchyň naruby, jeho oči spočinuly na čajových sáčcích. Řekl si: „Proč bych nemohl zkusit uvařit kávu v čajovém sáčku?“ Hned na to naplnil čajový sáček kávou, zalil vodou a nechal nějakou dobu louhovat. Voda se zbarvila do světle hněda a dostala chuť. Nicméně když ochutnal, zjistil, proč tento způsob přípravy kávy ještě není ve všech regálech supermarketů.
Ulrik Rasmussen začal studovat kávu a fakta kolem ní dopodrobna. Zjistil, že káva je druhá nejobchodovanější komodita na světě, hned po ropě, a že svět kávy je multikulturní. Prošel databázi patentů a zjistil, že ve vztahu ke kávě se mnoho inovací doposud nerealizovalo. Rozhodl se tedy vytvořit něco unikátního. Chvíli trvalo než všechna řešení prošla konceptuálními změnami, dokud se finálně nedošlo ke „Coffeebrewer“ – jakémusi „louhovači“ nebo chcete-li konvičce s kávou. Bylo testováno několik materiálů, kompozitů a specialit.
Následně vznikly tři rozdílné balicí stroje, jeden z nich byl dokonce čtyřikrát přestavěn, než byl odložen stranou a na jeho základu vznikl zcela nový, který už pracoval perfektně. Poté následovalo testování – technické testy, testy louhování kávy, testování produktu zákazníkem, výrobní testy… Vzniklo tak doslova několik generací a tisíce variant produktu „Cofffebreweru“ až se došlo k současné verzi z roku 2014, kdy The Brew Company získal mnoho prestižních ocenění za design a inovaci.